Gwarancja
Polityka reklamacyjna
Wszystkie oferowane na naszych aukcjach towary objęte są 12 miesięczną gwarancją producenta.
Towar jest nowy, nieużywany.
Jeżeli towar nie jest fabrycznie zapieczętowany otwieramy i sprawdzamy pod względem kompletności oraz ogólnego stanu, braku uszkodzeń oraz wad fabrycznych.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania.
Gwarancja
Jest to zobowiązanie gwaranta, który samodzielnie określa swoje obowiązki wobec kupującego. Mogą one polegać na zwrocie zapłaconej ceny, wymianie rzeczy bądź jej naprawie oraz zapewnieniu innych usług. Gwarantem jest podmiot udzielający gwarancji, w szczególności producent. Jeżeli w gwarancji nie zastrzeżono inaczej, odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy oraz stwierdzone w czasie jej trwania. Wszystkie uprawnienia przysługujące Kupującemu oraz tryb ich realizacji określa karta gwarancyjna.
Gwarancją nie są objęte narzędzia:
Redukcje oraz adaptery do pracy ręcznej i udarowej: ¾" x ½", ½" x ⅜", ⅜" x ¼", 1½" x 1", 1" x ¾".
Przedłużki do pracy ręcznej i udarowej.
Końcówki typu BIT do pracy ręcznej i udarowej z nasadką i bez nasadki.
Klucze typu HEX: Ampul, Torx, Ribe, krzyżowe i płaskie.
Wkrętaki - jeżeli nastąpił niewłaściwy dobór do rodzaju śruby lub nadmierne obciążenie
Rękojmia
Jest to ustawowa, obligatoryjna odpowiedzialność sprzedawcy względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne rzeczy sprzedanej. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi względem Kupującego, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od daty sprzedaży. Aby Kupujący mógł skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi, musi zbadać dostarczone mu rzeczy, zawiadomić Sprzedawcę o wykrytych wadach i zgłosić swoje roszczenia. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od jej zgłoszenia. Rękojmia została uregulowana w art. 556–576 Kodeksu cywilnego.
Rękojmia dla firm jest wyłączona.
Jak zgłosić reklamację?
1. Bezpośrednio w autoryzowanym centrum serwisowym producenta/gwaranta na podstawie karty gwarancyjnej lub dowodu zakupu - o dane kontaktowe proszę zapytywać pod adresem e-mail: aniko.sklep24@gmail.com
2. U sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail: aniko.sklep24@gmail.com - więcej informacji w zakładce Reklamacje lub w pkt IX. Regulaminu Sklepu Internetowego ANIKO - narzędzia profesjonalne.


